بازي هاي اندرويد
نوشته شده توسط : sepehr

دانلود بازی بسکتبال Basketball Shots 3D v1.4.640

 

 

دانلود بازی بسکتبال Basketball Shots 3D v1.4.640

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Basketball Shots 3D v1.4.640 امروز می خواهیم بهترین بازی بسکتبال را با گرافیکی متفاوت و بالا از بازی های مشابه معرفی کنیم.مدت زمان هر مسابقه ۱ دقیقه می باشد پس وقتی برای تلف کردن وجود ندارد. هر توپی که در محوطه ی جریمه وارد تور قرار گیرد ۲ امتیاز برای شما محسوب میشود. دقت در ضربه زدن در گوشی های لمسی و هوشمند بهتر صورت گیرد.قدرت بندی بازیکن مورد نظر و تاکنیک هایی که خود شما با استفاده از بازیکن ها میزنید حائظ اهمیت میباشد . با بازی کردن متعدد می توانید به یک بازیکن دقیق و حرفه ای تبدیل شوید.با توجه به زمان کم بازی باید برنامه ریزی دقیقی برای برنده شدن در بازی که حریف قدرتمندی دارید داشته باشید.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.8/5 (42 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی جنگ در جنگل Plants War v1.5.0

 

 

دانلود بازی جدید اندروید ۲۰۱۳

بازی رایگان اندروید Plants War

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Plants War v1.5.0 یک بازی اکشن و استراتژیک می باشد که در یک جنگل بزرگ با قهرمانانی با جسته ی کوچک شکل میگیرد. در این بای شما رهبری عده ای از موجودات را بر عهده دارید که وظیفه ی محافظت از ملکه جنگل را دارید. در همین حین موجوداتی به رهبری یک موجود پلید به طرف ملکه ی شما لشکر کشی میکنند و شما با سربازان خود وظیغه ی مقابله با آن ها را دارید.شما در طول بازی می توانید سربازان خود را ارتقا دهید و سلاح های جدید و قوی تری برای آنها خریداری کنید تا بهتر مقابل دشمن مبارزه کنید.همچنین در این بازی بی پایان می توانید خانه ی ملکه را با تجملات و وسایل تزئیین نمایید و به آن شکوه و عظمت بخشید.

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.9/5 (43 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی بازی ماداگاسکار Madagascar-Join the Circus! v2

 

 

 دانلود بازی اندروید سیرک ماداگاسکار
بازی جدید اندروید Madagascar-Join the Circus

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Madagascar — Join the Circus! v2.0.0 تا بحال به سیرک رفتین؟ با قواعد آن آشنایی دازید؟ در این بازی شما می بایست به عنوان یک صاحب سیرک وظیفه هدایت افراد موجود در آن را بر عهده دارید و میبایست ابزار و لوازم لازم را برای آنها آماده کنید تا بتوانند نمایش اجرا کرده و پیشرفت کنند. با نمایش بیشتر میتوانید پول بیشتری کسب کرده و سیرک خود را ارتقا دهید تا مخاطب و طرفداران بیشتری کسب کنید. وجود کاراکترهای معروف سری انیمیشن های ماداگاسکار در این بازی یکی از نقاط قوت بازی به حساب می آید که توانسته طرفداران بسیاری را جذب خود کند.هم ااکنون می توانید این بازی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.8/5 (91 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی مبارزه بالگردها Fighter War v1.0.9

 

 

 دانلود بازی اندروید جدید ۲۰۱۳
دانلود بازی مبارزه بالگردها Fighter War v1.0.9

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Fighter War v1.0.9 یکی از بهترین بازی تیر اندازی است که برای اندروید ساخته شده است و از کیفیت بالایی بهره می برد. به عنوان خلبان تک خال نیروی هوایی، ماموریت شما این است که به نابود کردن دشمنان خود را با موجی از سلاح ها بپردازید.
شلیک به دشمنان با گلوله، لیزر، موشکی در اندروید تجربه کنید. افزایش قدرت آتش خود را با چیدن جعبه های آبی و قرمز کنار هم ارتقا دهید. در پایان هر مرحله به غول مرحله می رسید که باید با زیرکی و با سلاح های قوی آن را از بین ببرید.

 

برخی از ویژگی های بازی Fighter War v1.0.9
2 حالت بازی، بازی آنلاین و کلاسیک است.
- گرافیک HD و صدای اصلی بازی.
- حجم کم بازی

 

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.9/5 (27 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی مسابقه موتور سواری Drag Racing Bike Edition v1.0.21

 

 

 دانلود بازی اندروید موتورسواری
دانلود بازی Drag Racing Bike Edition v1.0.21

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
می توان گفت Drag Racing Bike Edition v1.0.21 بهترین بازی موتور سواری تا کنون برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید میباشد. زیرا طراح این بازی شما را در محیطی ۳ بعدی با گرافیکی بالا قرار داده است که در حین موتور سواری با سرعت بالا و هیجان میتوانید به رقبای خود در پیست مسابقه ضربه وارد کنید و آنها را از ادامه دور باز دارید. همچنین انجام حرکات نمایشی این بازی را متمایز ساخته است . شما در شروع بازی می توانید موتور سیکلت مورد علاقه خود را با رنگ ها و قدرت های مختلف انتخاب نمایید.

 

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.8/5 (151 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی زامبی کشی را تانک GEARS&GUTS v1.2.7

 

 

دانلود بازی زامبی اندروید جدیددانلود رایگان بازی اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
سبک جدیدی از زامبی کشی بازی  GEARS & GUTS v1.2.7 شما نقش یک راننده ماشین های مسلح را بر عهده دارید که در شهری زندگی می کنید که ارواح و شیاطین آن را تصرف کرده اند.  شما با استفاده از ماشین های جنگنده خود به مقابله به آنها بر می خیزید تا ریشه آن ها را نابود کنید . شما باید تمام شهر را از آنها پاک سازید اما تعداد انها بی شمار می باشد و آن ها اطراف ماشین شما را میگیرند و شروع به تخریب آن میک نند.بلافاصله بعد از شنیدن صدای خودرو به طرف شما حمله میکنند اما شما می توانید سربازان ارواح را در زیر چرخ های ماشین های جنگنده خود له کنید. آیا شما موفق به نجات سرزمین خود میشوید؟ تمام امید مردم سرزمین شما می باشید.این بازی را به طور رایگان برای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببردپید.

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.8/5 (86 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی جدید بابا نوئل ۲۰۱۳ Lost Temple II

 

 

 دانلود بازی جدید ۲۰۱۳ اندروید
دانلود بازی بابانوئل2  Lost Temple II

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

بازی Lost Temple II که تولید سال ۲۰۱۳ میلادی میباشد از دسته بازی های ۳ بعدی میباشد که از گرافیگ مطلوبی برخوردار است . بازی به اینگونه میباشد که شما در ابتدا در یک جنگل ترسناک می باشید که عده ای شما را در یک معبد مخفی درون جنگل زندانی کرده اند. شما در ابتدای بازی تمام سعی خود را خواهید کرد تا از آن معبد فرار کنید در مسیر فرار شما با حوادث و موانع گوناگون برخورد میکنید که باید با دقت عمل آن ها را از پیش روی بردارید.از ویژگی های این بازی سبک آن میباشد که تقریبا سبک جدیدی را ارائه داده است . هیجان در طول بازی به گونه ای می باشد که در بسیاری از مواقع فرصت فکر کردن از شما را سلب میکند.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

 

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.8/5 (63 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی تفنگی اسنایپر Shootingclub2sniper v3.1.14

 

 

 دانلود بازی تفنگی اکشن اسنایپر برای اندروید

بازی جدید اندروید تفنگی

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Shootingclub2sniper v3.1.14 اگر اهل بازی های اکشن باشید حتما یک بار بازی تک تیر انداز یا اسنایپر را تجربه کرده اید. بازی اسنایپر از آن دسته از بازی های می باشد که نسخه هایی برای کنسول ها مختلف طراحی شده است و با استقبال زیاد مواجه شده است . داستان بازی به گونه میباشد که شما با داشتن یک اسلحه تک تیر انداز با شرایط آب و هوایی سخت و گوناگون با دشمنان خود رو به رو میشوید. دقت در تیر زدن به گونه ای می باشد که نفس کشیدن شما و حتی جهت باد در بازی بر روی تیر شما می تواند اثر بگذارد. در برخی از مواقع اگر تیر شما خطا برود بازی را باخته اید جون دشمنان شما قبل از اینکه شما آنها را نابود کنید جای شما را شناسایی میکنند و شما را از بین میبرند.هم اکنون می توانید این بازی اکشن تفنگی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

 

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.6/5 (88 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی اکشن تفنگی Counter Attack v2.0

 

 

 دانلود بازی اکشن تفنگی اندروید
دانلود بازی  Counter Attack v2.0

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Counter Attack v2.0 در این بازی اکشن نقش یک دختر با هوش و صلح طلب مبارز را بازی می کنید که در این راه مجبور می شوید برای برقراری این ترازو دست به قتل نیز بزنید و در این راه با اسلحه هایی به مبارزه در شهر ظلم و ستم و تروریست می زنید، شما با کشتن تروریست ها شهر را آرام می کنید.در این بازی ماموریت های مخفی برای از بین بردن تروریست ها را باید به خوبی پشت سر بگذارید.شما با استفاده از سلاح های محدود ارائه شده برای تکمیل وظایف داده شده بکوشید. تعیین هدف خود و کشتن کامل عاملان تروریت از وظیفه شما می باشد.

VN:F [1.9.22_1171]
 
 
 
Rating: 3.6/5 (37 votes cast)

 

 
 
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: اندرويد , ,
:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: